Wybór karmy dla psa i kota oznacza pewnego rodzaju proces. Nie chodzi tylko o wybór karmy znanej czy na takiej na której zyskujemy najwięcej.
Chodzi o kilka innych ważnych faktów.
Poniżej możesz obejrzeć zapis ze spotkanie online w zamkniętej grupie dla osób związanych z branżą zoologiczną (zapraszam, znajdziesz tam więcej podobnych filmów i możliwość nawiązania kontaktów – kliknij tutaj)
W środku nagrania znajdziesz takie tematy:
- Polityka firmy ma wpływ na wybór karmy
- Jaką jakość preferujesz
- Jakie karmy i produkty już masz?
- Czy bierzesz cały asortyment?
- DOSTAWCA
- ma karmę na stałe czy to tylko eksperyment?
- Czy cena która proponuje to czasami nie promocja czasowa?
- Wspomaganie sprzedaży: wartościowe ulotki, dezymetry, szkolenia
- Zaufanie
- Czy promuje daną karmę?
- Czy sprzedaje ją do marketów i internetu?
- PRACOWNIK
- gruntowne szkolenie
- praktyka w stosowaniu karmy
- KARMA – ciekawa karma która odkryłem OPTIMANOVA i o której opowiadam w nagraniu. Spełnia ona wiele wymogów o których mówię.
Na koniec nagrania dostaniesz też propozycję kupienia książki „Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym” oraz specjalną ofertę na tańsze szkolenia stacjonarne. Jeśli jesteś zainteresowany – skontaktuj się