Jak wybierać i sprzedawać karmy dla psów i kotów

Wybór karmy dla psa i kota oznacza pewnego rodzaju proces. Nie chodzi tylko o wybór karmy znanej czy na takiej na której zyskujemy najwięcej.
Chodzi o kilka innych ważnych faktów.

Poniżej możesz obejrzeć zapis ze spotkanie online w zamkniętej grupie dla osób związanych z branżą zoologiczną (zapraszam, znajdziesz tam więcej podobnych filmów i możliwość nawiązania kontaktów – kliknij tutaj)

W środku nagrania znajdziesz takie tematy:

  • Polityka firmy ma wpływ na wybór karmy
  • Jaką jakość preferujesz
  • Jakie karmy i produkty już masz?
  • Czy bierzesz cały asortyment?
  • DOSTAWCA
  •  ma karmę na stałe czy to tylko eksperyment?
  • Czy cena która proponuje to czasami nie promocja czasowa?
  • Wspomaganie sprzedaży: wartościowe ulotki, dezymetry, szkolenia
  • Zaufanie
  • Czy promuje daną karmę?
  • Czy sprzedaje ją do marketów i internetu?
  • PRACOWNIK
  • gruntowne szkolenie
  • praktyka w stosowaniu karmy
  • KARMA  – ciekawa karma która odkryłem OPTIMANOVA i o której opowiadam w nagraniu. Spełnia ona wiele wymogów o których mówię.

Na koniec nagrania dostaniesz też propozycję kupienia książki „Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym” oraz specjalną ofertę na tańsze szkolenia stacjonarne. Jeśli jesteś zainteresowany – skontaktuj się 

 

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"