Zarządzanie siecią sklepów zoologicznych

Kiedy prowadzisz jeden sklep może się wydawać że poprowadzenie drugiego jest tym samym. Nic bardziej mylnego.

O ile w pierwszym sklepie pracuje właściciel i „łapie” wszystko mniej lub bardziej sam, to w przypadku kolejnych sklepów nie jesteśmy w stanie się sklonować. Jeżeli nie zrobimy procedur i unifikacji w każdym sklepie, to tylko sami sobie robimy na złość.

Centralną sprawą jest robienie zamówień. Wokół tego kręci się reszta spraw.

Poniżej w wykładzie z targów PET FAIR W Łodzi omawiam  rozrysowany schemat tworzenia zamówień. Zapraszam do oglądania.

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"

Be the first to comment on "Zarządzanie siecią sklepów zoologicznych"

Leave a comment