Czas to pieniądz

Mieszkam w 30 000 miasteczku i są tu trzy sklepy zoologiczne. Czy mam szansę powodzenia otwierając w tym miejscu sklep zoologiczny? Później pojawiają się kolejne pytania związane z tym tematem. Na czym się zarabia, jakie są marże, czy moje doświadczenie wystarczy?

Takie maile dostaję bardzo często. Pytania o początki. Staram się odpowiadać na każdego maila. W każdym też zaznaczam że korespondencja mailowa może zainspirować i pokazać coś z innej strony, ale daleko jej do szczegółowych wyliczeń i ogarnięcia całości tematu.

 

Innymi tematami e-maili są też pytania dotyczące zatrudnienia pracownika i sprawy „papierkowe” związane z prowadzeniem sklepu zoologicznego. Tu jest podobna sytuacja. Można coś doradzić w mailu ale nie ma  czasu z obu stron by w pełni zrozumieć sytuację i skutecznie odpowiedzieć na pytania.

 

Dlatego na 90% pytań osób zainteresowanych założeniem sklepu zoologicznego odpowiada poradnik JAK ZAŁOŻYĆ SKLEP ZOOLOGICZNY. W naprawdę niewielkiej cenie jak za doświadczenie z 9 lat prowadzenia sieci sklepów, można uzyskać wiedzę która da podstawy do sensownego zorientowania się w temacie zoologicznym.

 

Natomiast dla detalistów sprawa wygląda nieco inaczej. Tu trzeba się przypatrzeć bardzo wielu aspektom prowadzonej działalności by zrozumieć problem i wziąć odpowiedzialność za doradzenie.

 

Dlatego tez postanowiłem że w obu tych sytuacjach rozwiązaniem są porady online. Traktuję Twój czas poważnie, bo wiem że CZAS TO PIENIĄDZ. Dlatego też i  mój czas sobie cenię, by nie zagłębiać się w rozmowy nie wnoszące nic nowego do tematu.

Jeżeli masz konkretny problem to Zapraszam cię do skorzystania z porady online. Przez SKYPE lub telefonicznie (kwestia wyboru) w dogodnym dla nas czasie.

Przez lata nauczyłem się że nie jest problemem puste kieszenie ale pusta głowa. Dlatego też sukces  osiągają osoby które nie tyle patrzą na problemy ale szukają rozwiązań. Takie osoby zazwyczaj dochodzą do celu

 

problemem  nie jest pusta kieszeń ale pusta głowa

 

To oczywiście też nie  przychodzi samo ale  poprzez regularne,  odpowiedzialne i długoterminowe  działania. Dlatego nie proponuję tylko gotowych rozwiązań – nie jestem wróżką ani świętym mikołajem. Natomiast mogę ci pomóc zobaczyć twój problem z odpowiedniej perspektywy i ułożyć plan działania. Takie działania przynoszą skuteczne rozwiązania  – właśnie przez to że nie są szybkie, lecz skuteczne.

Jeśli jesteś gotów by przestać widzieć problemy a chcieć ujrzeć rozwiązania, to ZOOporady online są przeznaczone dla Ciebie

 

Czekam na Ciebie by wspólnie rozwiązać Twój problem.

 

Krzysztof  Burzyński

 

 

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"

Be the first to comment on "Czas to pieniądz"

Leave a comment