FaceZOObook

Nie od dziś wiadomo że najskuteczniejszą reklamą jest marketing szeptany.

Podawanie sobie z ust do ust dobrej wiadomości o produkcie czy usłudze to potężny oręż w walce o klienta.

Jednak by marketing szeptany zadziałał trzeba mieć coś wartościowego do zaoferowania dla klienta.

Klient bardzo szybko się zorientuje jeśli będzie dostawał tylko bonusy albo rabaty – że to nie to!

Chodzi o obsługę na tak dobrym poziomie by klient nie miał wątpliwości że trafił do najlepszego z możliwych sklepów na  i na dobrego fachowca.

Jednak w dzisiejszych cyfrowych czasach warto docierać do klientów na inne skuteczne sposoby.

Własna strona www, to zaledwie mały początek. Co więcej to dzisiaj już za mało.

Owszem własna strona jest ważna by chociażby była jako wizytówka w sieci. Inne wiadomości też są ważne w zależności od strategii marketingowej jaką obierzemy.

Utrzymywanie newslettera z nowościami i promocjami tez ma swoją rację bytu. Jednak niebagatelna rolę odgrywają dzisiaj: utrzymywanie relacji z klientami przez portale społecznościowe.

 Face ZOObook – czyli Strefa ZOO na Facebooku

Z prostego powodu – to tam znaczna część naszych klientów spędza nie tylko wolny czas ale i czas w pracy. Szczególnie Facebook stał się już tradycyjną metodą spędzania czasu.

 

jeśli dbasz o zwierzęta - zadbaj o ich właścicieli - a tych znajdziesz w internecie!

To miejsce ma ogrom możliwości. Już dawno zauważyło to wiele firm, w tym duże korporacje. Zaistnieć na „fejsie”. Jednak by zrobić to umiejętnie, nie jest prostą sprawą.

Nie chodzi tu by zalać nachalną reklamą lecz zbudować naturalną więź, relację z klientem.

Buduje się ją poprzez konkursy, zapytania, „szturchanie” klientów, wywoływanie w nich emocji, marketing wirusowy, i wiele wiele innych metod. To odmienny dział marketingu – poprzez portale społecznościowe.

 

Praktycy w zoologii ujawniają tajemnice  – sprawdź sam

 

Dziś obok Google, portale społecznościowe są drugim narzędziem do skutecznego pokazania się w internecie. Zachęcam – jeśli masz własny sklep i chcesz pokazać się w sieci – załóż swój Fanpage i utrzymuj tam relacje z klientami.

 

Zapraszam cie do polubienie fanpage Strefa ZOO. Jeśli chcesz założyć sklep zoologiczny lub jeśli posiadasz już go – dodaj do ulubionych, będziesz na bieżąco.  O wiele częściej niż przez maila będziesz  informowany o ciekawostkach, narzędziach i pomysłach na biznes zoologiczny.

 

Do zobaczenia na fejsie!

 

Krzysztof Burzyński

photo credit: wrumsby via photopin cc

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"

Be the first to comment on "FaceZOObook"

Leave a comment