Firma rodzinna z 20 osobami

Firmy rodzinne to ponad 70% wszystkich polskich firm. Czasami to
dwie osoby w biznesie a innym razem to nawet kilkadziesiąt osób. Mając okazję prowadzić  szkolenie dla sklepu ZOOZulicki w Kołobrzegu widziałem w jak ciekawy sposób może rozwijać się taka rodzinna firma.

Właściciele strefy zoologicznej to osoby otwarte na nowości branżowe, szukające inspiracji w zagranicznych rynkach. Rozwój firmy to połączenie kreatywności, rozwoju osobistego i przede wszystkim ciężkiej pracy na co dzień.

Centrum Ogrodnicze powstało w 1945. Dziś to budynek o powierzchni 15 tys m² a sklep zoologiczny ma 500 m²

Zapraszam do obejrzenia reportażu.

 

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"