Dzwoniłem właśnie do dziesiątej firmy z rzędu. Któryś tam dzień z kolei. Miałem do załatwienia pewną sprawę. Nagle…coś sobie uświadomiłem. Mija 11 rok odtąd jestem w branży zoologicznej i teraz mając do załatwienia pewną sprawę musiałem uruchomić kontakty….które spisałem z głowy.
Firmy i niektóre nazwiska. Tych numerów telefonu których nie miałem w spisie, szybko znalazłem dzwoniąc bezpośrednio do danych hurtowni…. no właśnie uświadomiłem sobie po raz kolejny że kontakty i relacje to tak podstawowa sprawa w biznesie, że ….przeszedłem do tego jako coś tak do porządku dziennego nie zastanawiając się jak bardzo ułatwia to życie i prowadzenie interesów.
Wręcz zapomniałem jak to jest ważne!
Posłuchaj przez moment nagrania z pomocą jaką ci oferuje.
Kogo słyszysz po drugiej stronie słuchawki?
Żeby dowiedzieć się ceny jakiejś karmy, ważnej cechy jakiegoś zwierzęcia, numeru do dostawcy i wielu innych rzeczy na co dzień przydatnych trzeba wiedzieć kogo głos usłyszeć po drugiej stronie słuchawki.
Ale przecież tak nie było od początku.
Na początku nie znałem nikogo. Słysząc nazwę produktu – słyszałem nazwę produktu.
Dzisiaj za nazwa produktu stoi osoba (osoby) z imieniem i nazwiskiem, jakieś wydarzenie związane z osoba lub tym produktem, miejscowością danego kontrahenta i wiele innych…
Jaki towar kupić i gdzie kupić, kiedy zakładasz sklep zoologiczny?
Zatowarowujac sklep zoologiczny – szczególnie pierwszym razem na jego otwarcie – nie sposób nie pomylić się w przypuszczeniach i analizach. To jednak normalne. Dopiero po dłuższym czasie odkrywamy coraz więcej szczegółów dotyczących naszego sklepu i jego indywidualnych potrzeb związanych z potrzebami klientów.
Błędem jest jednak założenie ze nie ma co planować. Założenie plany wejścia na dany rynek to podstawa.
Klient który do nas przyjdzie nie kupi wszystkiego tylko dlatego że mu to oferujemy.
Jest to jeden z podstawowych błędów nowych właścicieli sklepów. Mamy w sklepie coś bo: nam się podoba, bo wydaje się ze się sprzeda, bo wydaje się potrzebne, bo ktoś się o to kiedyś zapytał, bo…
Na Facebooku będziesz częściej informowany. Kliknij i polub.
Oczywiście w miarę upływu czasu zorientujesz się co się sprzedaje, w co warto inwestować a w co nie. Taka nauka kosztuje jednak czasu i pieniędzy.
Usługa ZOO POMOC ma ci pomóc jaśniej i skuteczniej przejść etap wyboru towaru i dostawcy.
Zostaw poniżej swój komentarz jakie masz doświadczenie w kwestii zamawiania towaru i kontaktów z kontrahentami. A jeżeli nie masz takich doświadczeń napisz jakiej pomocy w tej kwestii jeszcze byś potrzebował.
Krzysztof Burzyński
www.strefazoo.info
Be the first to comment on "Pomocy zakładam sklep zoologiczny!"