Zoologiczny sklep internetowy

Internet rządzi się swoim prawami.

Klient ze sklepu stacjonarnego a klient internetowy to dwaj inni klienci. Nawet jeśli to bywa to ta sama osoba!

W internecie szuka się „taniości” i wiedzy.

Tanio można znaleźć na znanym portalu aukcyjnym. Natomiast wiedzy można szukać na forum, blogach, videofilmach…

 

 

Tak czy owak jeżeli masz sklep – potrzebujesz klientów. A najbardziej takich którzy są tzw. stałymi klientami. A jak tworzy się stałych klientów w internecie? Przecież wygooglac możesz wszystko i kupić gdzie indziej, może taniej.

Klient przyjdzie do ciebie jeżeli zauważy w Tobie FACHOWCA. jeżeli udzielisz mu rad, wsparcia I  więcej będziesz się skupiał na rozwiązaniu jego problemów a nie na „wpychaniu” towarów. Jednym słowem musisz go do siebie przywiaząć.

 

Nie ma co ukrywać że własna lista mailingową to świetny sposób by dotrzeć do klientów. Jeżeli twoja lista mailingowa została stworzona z osób które choć raz coś kupiła od ciebie – to jesteś farciarzem. Więcej niż prawdopodobne że do ciebie wróci jako klient – o ile utrzymujesz z nią kontakt – regularnie przez maile.

 

Załóż sklep zoologiczny – zaskakująco jasno napisany poradnik

 

W dobie internetu kontakty mailowe kosztują grube pieniądze.

 

Tym bardziej warte jest polecenia jeżeli gdzieś jesteś w stanie znaleźć sklep z dobrą domeną i pokaźną lista mailingową. Warto wtedy przemyśleć taką inwestycje.

 

W związku z tym chciałbym ci przedstawić pewna ofertę:

 

Do sprzedania, działający w 100% funkcjonujący Internetowy Sklep Zoologiczny.

Sklep działa nieustannie od 2007 roku, w ofercie blisko 10 tyś. produktów,

prawie drugie tyle to sama baza Klientów !!!

 

Sklep działa internetowo i miejscowo – Kraków – dlatego najlepiej, aby kupujący był z okolic Krakowa, aby nie zaburzać funkcjonowania firmy.

Istnieje możliwość współpracy z dostawcami na tych samych warunkach.

CENA 45 000zł

Podana cena jest ceną netto.

 

W cenę sklepu wchodzi:

– oprogramowanie sklepu,

– cała baza danych produktów, zdjec itp

– domena internetowa

– logo wykonane na prywatne zamówienie

– dostęp do panelu administracyjnego;

– regulamin sklepu

– know-how prowadzenia sklepu, kontakty z hurtowniami, producentami itp,

 

  • 1 miesiąc pomocy w obsłudze panelu i prowadzeniu sklepu

 

Wszystkich poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

 

Krzysztof Burzyński

www.strefazoo.info

 

About the Author

Krzysztof Burzyński
Od 2003 roku w branży zoologicznej. Od sprzedawcy po menadżera sieci sklepów. Obecnie szkoleniowiec, rekruter, doradca, redaktor i dziennikarz. Specjalizuje się w know-how założenia i prowadzenia sklepu zoologicznego. Autor książek: "Praktyczny poradnik dla rekrutujących" i "Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym"

Be the first to comment on "Zoologiczny sklep internetowy"

Leave a comment